.:Follow me Okay DooDs:.

Thursday, May 3, 2012

WHY YOU NO NEW POST??? *troll face*


ZUL FATHI, Y U NO NEW POST???

Alamak, dah lama ke aku tak update blog? hmm jap check balik last post. OKE mmg patut la mamat atas ni marah bebenor. haha, busy kah aku ni? hmm nak kata busy takde la jugak cuma kesempatan nak mengupdate tu tak de. Semester lepas punya sibuk antara punca utama sebab aku dah tak update blog aku. Kesibukan menyiapkan final minor projek menyebabkan aku sampai terlupa aku ade blog yang perlu di update walaupun aku tahu tak ramai yang membacanya. haha :P 

Bila check balik traffic stats untuk blog ni still lagi ade visitor walaupun dh lama terbiar. Antara yang selalu di lawat adalah post seperti games dan jugak tutorial dslr. maybe dua perkara ni antara tajuk global dimana the whole world will browse into. hmm teringin jugak nk update pasal tutorial2 tu semua cuma kesempatan masa nak membuat and kerajinan tu masih tak ada lagi. 

As for the time being, aku terpaksa hold on for a while updating my blog sebab semester hadapan adalah sem terakhir aku, and probably (WILL be) busy yang teramat sebab ada projek major yang aku perlu selesaikan. insyaAllah after aku habis pengajian diploma aku, cuti break sebelum intergrate ke degree aku akan cuba update serajin yang mungkin. Kepada u guys yang masih lagi rajin melawat disini (ade ke? :P) nk ucap tenkiu yang teramat lah sebab masih lagi sudi visit sini walaupun xde yang menarik. anyways, till de next post. Bye :D

Sedikit gambaran apa yang aku buat sem lepas


Majalah yang telah dihasilkan dan dipamerkan untuk diberi markah oleh lecturer. Berdebar betul masa hari asessment tu sebab nk kena present dalam english.

Mock-up magazine yg telah dijilidkan




front&back cover


inner view

centerspread

muka happy lepas presentation :D

Sem depan kena menghadap benda ni lagi untuk finalize kan. hmm hopefully ok lah hendak nye. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...