.:Follow me Okay DooDs:.

Tuesday, February 1, 2011

NEW BLOG, NEW LIFE, YAY!! :D


Assalamualaikum wbt,

Hey2 doods, Thnx for taking a little peek at my 'not-so-like-a-blog' blog :P. Before this I have some few blogs that I had manage but most of em are more like preview and review oriented and not personal. So I have decided today to create my own personal space so that I can tell you all my daily activities and what's new about anything and everything. And mostly I
will be using English at my blog though I might also use some minor malay cuz yeah Im not so that great at english and Im still a malay dood, Bahasa Jiwa Bangsa lorh :D

Okay so I will tell you guys some of my personal details, 20 going 21 this year, a UiTM Shah Alam student taking Art n Design currently semester 2, In deep love with video games especially console games (PSP,PS3,NDS and all that), Love to sing though my voice sucks like a retarded lameass and can a play a guitar fairly well, and bla22. You guys can read my personal details at my sidebar. duhh me :P

(Faculty FSSR UiTM Shah Alam/view frm PTAR)

Anyways currently Im facing my 2nd semester here in UiTM Shah Alam, Serius cakap agak tertekan sedikit kerana banyak gila pakai duit. fuhh tension kpala dengan rumah sewa yg cam tuut mahal nye. but I actually rasa mcm satu cabaran bg aku kerana bebanan ni yg mengajar kita jd lebih tabah so pada hari yg mendatang x de la glabah gila. Agak seronok duduk rumah sewa ni (first time duk luar. lol :P) yela agak bebas sedikit dari duk kolej cuz kolej ade pakgad dan makgad(mudguard??) and ade curfue. n the most awesome thing is boleh masak sendiri duduk luar ni :D Aku ni kalau xde pape nk wat mmg masak je la tp yg kurang nye peti sejuk x de so agak limited jugak apa yg nk dimasak nye. Pelik2 je hobi aku ni tp pde aku bila masak ni cam satu kepuasan bagi aku sbb masak ni pn macam art jugak. "Art of making things done in a Delicious way". Actually tak banyak pun dishes yg aku tau buat since dulu blaja masak sbb my daddy bukak kedai makan so tau la sikit2.


(My Idol, Jason Mraz)

Ape lagi ehh nk story? Hmm..maybe bg korang agak pelik tgk aku cuz minat bende yg pelik2 je. Contoh? Dulu aku minat Jason Mraz sampai penoh gila video live dia aku download kt youtube, Hanya sorang insan je yg tau betapa penoh nya laptop aku penoh dengan video Jason Mraz seorang je,bila dh gila kemaruk mesti nk jadi cam dia so aku pn blaja sendiri main gitar pakai youtube je and sekarang aku dh boleh men gitar smbil nyanyi :D .tp skrang dh tukar pulak, minat Korean stuffs. masa sekolah menengah dulu haruk lagu Jepon. Habis Mp3 aku penoh ngan lagu jepun sahaje (actually malas nk kasi pinjam mp3 kt member, tu yg letak lagu jepun smua :P) Let say aku ni jenis bila dh suka aku akan suka sampai gila2 punye, buat keje biar sampai puas hati itu prinsip aku. yeah :D

Okay, Aku rase cukup lah ni kot untuk introduction. Nanti papehal aku update lagi yeh. Doa2 kn la utk aku supaya rajin2 update blog, sbb aku ni pemalas nk mati. Anyways thnx doods and cheers :D

p/s: doods stands for dudes. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...