.:Follow me Okay DooDs:.

Thursday, June 2, 2011

CANT SLEEP *___*, WHY NOT MAKE A DSLR TUTORIALS?? =D

Assalamualaikum.

It's 5.30 in the morning and still cant sleep *__*
Okay so two posts in just one day? Awesome, this could be a world record for me since I never ever post two entries in a day. Well maybe Im just a little excited over this few weeks.

Okay oleh kerana aku baru start semester dalam minggu ni, banyak benda2 baru aku dh belajar sikit dan aku nk share ngan korang pasal subjek PDT213 yang aku ambil semester ini iaitu subjek Photografi. YEAH!! Lol eksaited je lebih =P bukan nk bangga ke ape cuma aku rasa subjek ni memang sangat interesting dan pada aku seronok. Ditambah pulak lecturer yang mengajar ni memang Lawak nk mati, peh sure kalau masuk geng sepah confirm satu kepala. berdekah je kejenye. Jangan tnya knpe la kalau semua gambar yang aku amik blur2 je, tu sebab tahan dekah la tu..lol xD

Sebenarnya minggu ni belum start belajar lagi pun, but oleh kerana aku eksaited terlebey aku dh study dulu benda2 ni sendiri. Both pakai User manual yang aku dapat masa beli kamera dan juge dari YouTube tu sendiri =D. Boleh dikatakan aku dh paham hampir separuh pasal asas-asas pengunaan kamera DSLR. Oleh kerana banyak video tutorial dalam bahasa inggeris so aku akan tuliskan sedikit mengenai asas-asas pengunaan DSLR nih dalam bahasa aku sendiri. =P (aku tau ade blog kamera2 dlm bhasa melayu tapi aku anggap ni sebagai ulangkaji untuk aku dan mungkin jadi rujukan sedikit sebanyak untuk korang) 

So aku akan post kan asas-asas DSLR yang aku dh tulis sampai pukul 5 pagi tu pada post lagi satu. Mungkin kalau aku rajin sikit aku akan wat Video Tutorial untuk setiap subtopik yang dh belajar. Itu pn kalau aku ade mase la. anyways till the post peeps =D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...